Plutt

Jag håller på bli en obloggare verkar det som. Bara tunna inlägg och sällan skriver jag... Men oroa er inte jag skärper mig säkert snart. Kanske!

Nån frågade om Bon Jovishowen var bra! Oh jaaaa! Den var alldeles underbar. Välregisserad och proffsig. Sången var helt perfekt och jag får pirr i magen bara av att tänka på konserten. <3


Satt just här och räknade att jag bara har 15 arbetsdagar kvar här. GULP! Det är inte mycket det. Kommer ha en 10dagar-utan-ledigt här nästa vecka. Om jag inte får intryckt en semesterdag där emellan. Men det kommer gå så bra såå. Det är ju sommar och sol =)

Ikväll ska jag träffa några trevliga tjejer. Vad kul det ska bli =).

Nåja, ni vet var ni hittar mig: Sanka.bilddagboken.se


Kommentarer
Postat av: tanja

saan får du ha ledit en tid innan du böri på igen,va? ja ha alde vari na bra på matte;) kommer nog bli bra:) hu langt ere ti nya stället annos?ok,ja man ska ju int fråg na jär.. :P svammla

2008-07-04 @ 08:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback