että vettä

Hej!

Jag har hundra saker jag borde göra och så sätter jag mig här. Piska mig!

Denna vecka har vi två julfester. Kul men jobbigt. Mest kul, bara jag orkar =). På fredag är det vuxenjulfest. Jeeej! Jag ser fram emot det och har planerat klädseln sen midsommar ungefär ;). Som jag brukar.

Faffa har fått komma hem och han mår bra. Jag är förvånad över hur pigg han verkar. Filip fick vara där idag på förmiddagen. Vilken lättnad!! PUH! Hoppas det är över sådär. Vi har förstått, vi har fått vår knuff i ryggen och spark på knäet, vi vet att vi ska uppskatta varandra mer! OKEJ? Duger det då?

Till nåt mindre viktigt. katten...han ligger och läcker i duschskåpet. Det rinner var ur honom emellanåt och jag putsar och grejar. Lite vatten får han i sig, sen lägger han sig med huvudet i vattenskålen. Undrar om det är hans sätt att försöka ta livet av sig? Jag är oroad och det känns som om det vore bättre för honom att få åka till Närpes (ja, det kallades katthimlen för i stallet). Men vi får se vad veterinären säger på onsdag...om han lever då ännu! Jobbigt för oss att duscha då han ligger där. Näää, jag skojar. Klart vi flyttar på honom *flina lite*.

Jeps! Nu ska jag sätta mig med en kopp te framför TVn och bara slappa. Jag får verkligen sätta mer energi och tid på att göra ingenting. Det är viktigt

Igår köpte jag förresten ny printer...orkade inte försöka operera den gamla. Vi har haft en sjuk faffa en sjuk katt. Printrar kan man tack och lov köpa nya i affären. Tack för söndagsöppet =)

ha en bra vecka vänner och bekanta och ni andra

Kommentarer
Postat av: Sussie

Trist att katten inte mår bra. :P Svårt det där, att avgöra när de inte ska behöva lida mer.

2008-12-03 @ 15:23:16
Postat av: Nykaabi Heidi

Närpes? Du har nog ett otroligt minne..men vem var det som sa Närpes. Hansenarna?

2008-12-14 @ 21:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback