effektivitet

PHJUU! Då börjar den söndagen lida mot sitt slut.

Dagens planer
  1.  fixa iväg brev
  2. få färdigt en julklapp
  3. Baka bröd
  4. trycka på dynvar
  5. cykla på motionscykeln
  6. sortera kläder
  7. tvätta klädet
  8. handla mat
  9. gå ut och gå
  10. ägna tid åt min försummade dator
  11. osv
Detta har jag gjort
  1. Fixat iväg 2 brev
  2. handlat mat
  3. bakat bröd (håller på)
  4. sorterat kläder
  5. tvätta kläder
  6. handla mat
  7. pyssla om datorn
Nej, jag tror inte jag får gjort mer ikväll. Men jag har åtminstone fått vara hemma i vårt hus som vi har lån på =). Så det så! It feels good! Nu ska jag sätta mig ner och njuta av doften av nybakat bröd. Experimenterade med spältmjöl, havrekli och rågkli så det blir spännande att smaka sen. Passar säkert bra till laxsoppan jag ska koka ännu ikväll så familjen har mat i två dagar. Pust! Så effektiv man kan vara då!

Fem jobbdagar kvar till jullovet. jag längtar! Det ska bli så skönt att få vara hemma med gullungarna...skitungarna. Sen blir det skönt att börja jobba igen efter nyår. Men så långt fram ska jag inte tänka nu. Blir det som jag tänkt mig och hoppas så blir det nya året början på något spännande =)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Oj va effektiv du har viri!

2008-12-15 @ 06:29:48
Postat av: Sussie

Skitungarna.. haha. :) Du skriver så härligt. Kul att du bloggar igen.

Jag har inte ens vågat göra en to-do-lista nu... :P

2008-12-16 @ 10:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback