Bjällerklang

Å så va hon här igen då

Jag längtar efter att revyn är över så jag kan avsluta den bloggen och flytta min dit. har ni förresten kollat in vår revyblogg? http://www.bloggen.fi/bennasrevy.

Det mårar å på som vi säger här. Sista dagen för året på jobbet imorgon. Jag fasar och längtar! Ledigt är skönt med jobba är också najs.

Heidi: Det var vid Nurk som kattflickan Fläcken åkte till Närpes. Det tog ganska länge före jag förstod vad det egentlgen betydde...naiva jag hehe

idag får man öppna lucka 18 i kalendern. Min kalender öppnar jag varje lördag och får då äta 7 chokobitar på en gång. inga vanliga, äckliga chokobitar utan såna goda med papper runt =). Jeeej!

imorgon ska jag shoppa lite julkläps. Annars kör vi mest med lite mindre dyra klappar iår. Hoppas folk uppskattar hemgjorda saker...

Nåja, nu ska jag natta kidsen

Kommentarer
Postat av: Nykaabi Heidi

Ok, det lät som en typisk Hansen vit lögn..

Vet du att Texina går på lektion nu med samma sadel som vi ridit på för typ 20 år sen :)

2008-12-18 @ 23:46:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback