Virusinfektion eller?!

Hej å hå!
Fick ett plötsligt bloggsug. Det var länge sen =).

Jag börjar känna mig lite mera hemma på nya jobbet nu. Ännu har jag inte träffat alla barnen, men det lär väl ske förr eller senare ;). Det verkar vara ett trevligt ställe att jobba på och de andra som jobbar där är väldigt snälla mot mig än så länge i allafall =). hehe!

Så det förklarar inte de mardrömmar jag har om nätterna där jag vaknar i panik och det är jobbet som gör att jag knappt kan andas. Lite lustigt...Nä, inte lustigt. Jag antar att det tar ett tag att vänja sig vid att ha allt ansvar själv och vid ett helt nytt jobb på en helt ny plats åt ett helt annat håll. Jag håller ändå fullt fast vid att det kommer gå skitbra =)

Jaja, det om det!

Min dator verkar ha hittat nåt konstigt program som den envisas med att ha fram. Programmet påstår att jag har typ en miljon virus på datorn. När jag sen kör mitt vanliga virusprogram så säger det att "nej, allt är fint du har inte ett endaste ett virus" hmm...jag har försökt få bort programmet med det går inte. Så frågan är om själva programmet är ett fucking virus. Det börjar bli dags för storebror att komma på besök har jag på känn. men av de tre jag velat ha tag i idag är han en av två som vägrar svara. jag blir galen!!

För jag behöver senast på torsdag ett arbetsintyg från mitt förra jobb. men jag kan inte få tag i min förra förman (kvinna). Sånt gör mig vansinnig! Lönebetalaren fick jag tag i, så hon skulle skicka ett lönintyg (som jag bad om redan i juli *mutter*).

Filip sitter och tittar på bilfilmen och Evelin är i förskolan. Jag har dammsugit och nu funderar jag på att torka köks- och WCgolv också. Men jag ska se om jag orkar!

Så, här rullar det på som vanligt! Jag är lite off med att läsa böcker just nu. Konstigt! Men det brukar ju återkomma så småningom. Snart har jag planer på att ta tag i revyandet igen. men jag vill först låta dethär med jobbet sjunka in lite ;).

Fick inbjudan till klassträff från gymnasiet! Kan inte bestämma mig för om jag ska gå eller inte. Har ingen att gå med och dessutom är det samma helg som Miika ska och spela så jag måste ha barnvakt också. Vi får seeee...

Kram å puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback