Summer!! You suuuck!

Var är sommaren?? Jag börjar känna panik när de sista lediga dagarna rinner bort under ett molntäcke. Mina sommarkläder skriker i garderoben och vill bli använda. Min solbränna packar sin väska och förbereder sig för ett farväl.

NEJ NEJ NEJ! Det ska ju vara sommar och sol och härliga dagar!

Tvingar familjen att bo vid stugan ändå. Vi har ju betalt dyra pengar för den. Miika har tur som jobbar.... Barnen och jag är hos mamma och pappa och tvättar lite kläder. Vi ska strax åka och handla lite mat. Det är svårt att veta hur mycket vi ska handla då jag inte vet hur länge vi orkar bo där vid stugan.

Voj voj!

Men Dilba är tillbaka och hon är såå lycklig då vi är där. Hon haltar på ena bakbenet så antagligen har hon skadat sig och legat och tyckt synd om sig själv nånstans. Men bra mår hon och hon vill bara vara med mej hela tiden =)=). Så vi ska nog sätta oss i bilen nu och röra oss mot stugan och kissemissen. Via Smarket förstås!

Ikväll ska vi på besök till förskolan =). Kuligt minsann! Imorgon ska jag börja luska i mitt jobb lite. Jag saknar massa info ännu och känner mig rent nervös. Planering är bästa sättet att hålla nervositeten borta i mitt liv!

ha det bra i det mulna vädret! Det var inte såhär jag hade tänkt mig mina sista lediga dagar =S. Nån har missuppfattat allt! Jag skulle ju vara ledig nu inte jobba HELA sommaren... Nåja, det kommer ju en ny sommar nästa år igen =D

Kommentarer
Postat av: tanja

hoppas verkligen nästa sommar blir varmare.....så man verkligen kan använda sommarkläder mer än en vecka

2008-08-06 @ 15:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback