Paranoid eller

Det är inte lätt att vara barnträdgårdslärare och ha sina egna barn i dagis säger jag bara.

Förra veckan frågade jag en dag på Evelins förskola om hon äter ordentligt. Inget med det, vi ville bara veta. Sen diskuterade vi det hemma och med mamma och kom fram till att det är ingen skillnad vad jag frågar eller säger så är jag ändå dendär jobbiga mamman som är barnträdgårdslärare och tror hon vet bäst hehhhe!

Nä, jag har inga bevis för det men jag är säker på att det är så ;). Skulle däremot Miika fråga nåt om Evelin så är han en omtänksam och hängiven far. Jo, det är så! Jag har ju själv jobbat på dagis *flina*.

Men Evelins förskola är superbäst och jag tänker minsann inte klaga på nåt om det inte behövs hihi!

Nu är det bara tre arbetsdagar kvar. tänk att jag inte behöver jobba helger längre. Jag håller fortfarande på och vänjer mig vid att det går bra att planera in händelser vilka helger som helst. Nejdå, jag led inte av att jobba helger DÅ. Men nog är det SKÖNT att vara ledig varje helg...utom näst nästa då jag ska på skolningsdag *hmpf* nåja nåja...

Det går bra på mitt jobb. jag håller på bo in mig och har idag tiggt till mig skåp att ha våra kläder i. Kanske lyckas jag gnälla till mig en personalwc ännu?! Noot hahah! Ja, det är alltså ett eftis jag jobbar på. Börjar komma in i dethär att hinna göra nåt på förmiddagarna. Har lyckats motionera lite varje förmiddag nu i samband med att jag fört barnen till dagis. Det är inte illa. Äntligen har jag hittat en bra stund på dagen för det också =). Vi får se sen hur det blir med snön i vinter. SKidande lär vi inte ta oss till dagis i allafall.

Nu ska Katten Filip nattas....

Kommentarer
Postat av: anki

Va! Why not?! Skidandes dit blir ju alldeles perfekt, jag lovar! :D

2008-08-31 @ 11:29:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback