Lunchdags

hej på er där i andra ändan!

idag  börjar jag jobba först kl.13. Det känns rätt skönt =). Plus att min assistent börjar idag =). Hehe...MIN assistent, kanske inte riktigt. Men jag tycker det låter så trevligt med en egen assistent *flina*

Min dator är friskförklarad nu. Tack vare datadoktor storebror. Duktiga han!!

I helgen var vi lite på juthbackamarknad före vi for till stugan. Hittade inte nåt vettigt men det var trevligt ändå =). Sen for vi ut med pappas båten till en fyr. Vågorna var jäääättelånga och stora men det gick bra ändå. Jättehärligt var det där!

Nu ska jag och Filip äta lunch och sen ska han till fammos och faffas. jag tycker det funkar bra med hans tider nu. Han verkar må bra både av att vara vid dagis och vid Fammos och faffas! HURRAA! Och nästa vecka börjar dagklubben. Så han längtar =)

Evelin är som en liten tonåring med jätteutbrott. Sen blir hon en liten sol och världens härligaste tjej igen. Jobbigt jobbigt! men det kunde varit värre. Jag måste nog påstå att vi har väldigt lätt med våra ungar.

Jo, G och U jag saknar visst er och mitt gamla jobb. Nytt är alltid lite jobbigt tyvärr och jag hade det bra med er <3.  Kanske återkommer jag nån dag ännu ;). Jag fick superfint arbetsintyg av L-M och det kändes nästan jobbigt att gå därifrån...

Men livet för med sig nya utmaningar och här är jag nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback