Frustrationer

Fuckfuckfuckfuck!

Jag blir galen! Nu har jag försökt ringa min föredetta förman igår och idag och lämna ringbud och allt i helvete! Men NEJ, ingenting! Grrrr! I växeln säger de bara "jo, hon är nog på plats!" my ass liksom!

Jag måste få ett arbetsintyg före fredag till arbetskraftsbyrån. Idag är det tisdag Ticktackticktackticktackticktack...

Grrrr...

Nu ska jag försöka ringa nån annan och sen blir det att åka till jobbet!

Min dator är förkyld....det är väl nåt virus!

ha en trevlig dag!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vad har du för nytt jobb nu? totalt out



Folk som inte hör av sig som de ska gör mig GGGAAALEN. Jag väntar på material från min chef men inte... o allt ska vara inne på nätet 1.9. Gah.

2008-08-20 @ 08:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback