Ytskrap

Ja, nu är jag hemma från helsingfors. Hemma i den underbara vardagen <3. Det var visserligen skönt att vara borta i storstaden men ännu skönare att komma hem. Barnen var så glada och härliga och vackra så jag kan inte förstå att jag frivilligt lämnade dem en hel helg. Men de hade haft det så skönt med Miika =).

Shopping, god mat och trevligt sällskap blev det. Det är den delen av resan jag väljer att referera och lägga i högen "goda minnen".

Nu vill jag bara njuta av att bo på landet med en bakgård som är lika stor som en park i en storstad haha! Vänliga mänskor som hälsar när man träffas och som bryr sig, min egen BIL!!! Jag älskar att köra bil. Spårvagn och metro, ja tack! Men bara ibland ;). Vad mera? Jo, jag ska öppna en kombinerad téaffär, thaimassage, bokhandel och ...var det nåt mer? kanske inte! Vad kreativ man blir =)

Dags att återgå till jobbet. ska tömma kameran sen då jag hinner. Har lite fullt upp nu verkar det som! Fullt upp med vardagen. Vardag, vilket härligt ord ;).

Ha en trevlig vecka mina kära vänner.

Kommentarer
Postat av: snurven

*kraama* Du vinkade väl när ni svischade förbi nånstans här nära, vid Lojo typ... hehehe:)

2008-04-17 @ 10:08:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback