woohooo

Äntligen! Jag har saknat bloggen =). Har inte kunnat uppdatera den på eeevigheter...minns inte ens senast jag skrev! Huuuh!

Nåja, helgen var toppen! Det var riktigt roligt att ha hit revyfamiljen. Jag tror nog vi måste träffas snart igen ;)

På lördagen var jag med M och L till Sesam och åt lite gott. Sen for vi på pub och drack lite mer. Hem i tid så man orkade upp på söndag. PERFEKT! Fler såna kvällar tack =).  På söndag var jag på latino. Lika härligt som alltid. Sen passade Miika på att ta ledigt på måndagen. Jag hade ju också ledigt då. Så vi hade en lugn familjedag i solen. Härligt!

Nu är det tisdag och vardagen är över oss igen. men ingen panik ;). Vi ska nämligen och se Daniel Lindström på lördag...ja, sen lär det vara några andra artister också men Daaaniel och Jaaag <3. vilken dröm alltså.

Hmm..allt jag hade tänkt skriva har jag visst glömt nu. men kanske det dyker upp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback