Våren är här

Ikväll inledde jag joggingsäsongen. Men fy fasiken vad mina ben protesterar just nu. Ändå tyckte jag nog det gick över förväntan och jag ser fram emot nästa gång. Ett minus var dock musiken jag hade i öronen. Den var för lugn. Kanske nån kan tipsa om bra springmusik?

Idag har jag talat med en talterapeut. Egentligen fick jag bekräftat att vi gjort helt rättt med Filip. Enda är att vi kan tala OM det med honom i och med att han är så medveten om det själv. Så nu ska vi fundera lite med honom om det och om att det finns andra som också har svårt att prata ibland. Vi fick också en tid till talterapi i slutet av maj. Skönt att få lite proffshjälp =).

Nu ska jag dricka lite grönte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback