Solig söndag

Härligt! Idag har jag varit ute halva dan. Det var så skönt i solen vid villan. Satt på bastutrappan och bara njöt =). Hoppas på att få lite färg i ansiktet också, men ännu ser jag bara ut som ett spöke ;)

Nu letar jag chokladbollsrecept på nätet. I och för sig kan jag det nästan utantill, undrar hur många gånger jag och Heidi gjorde dem efter skolan hehe! Tänkte göra till Evelins barnkalas på torsdag. De och trolltårta borde väl falla 6 åringar i smaken. Hihi!

Hoppas det blir varmare nu denna vecka. Sitter här och glor på en stackars snöhög som inte vill försvinna! Det är faktiskt 20 APRIL idag!! Skärpning snöhög!

Nu ska jag hänga upp lite kläder!

Sussie- Det är alltså 16.6 vi är i Helsingfors. Vi har inga egentliga planer för dagen så en fika skulle sitta bra =).

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej vännen!
Har fösökt kommentera några gånger men vet inte det är jag som är för otekniskt eller vad det beror på men mina kommentarer sparas inte... :( Nytt försök! Allt väl på Tallbacken? Här är allt ok, jag förbereder herr h:s ankomst och har kastat ut hälften av alla mina kläder! Ska bli skönt att ha honom hemma. Kanske vi kunde träffas nästa gång han kommer hem (vapp-helgen)? Jag misstänker att vi är skyldiga er en pulkabacksdag eller fastlagsbullor - vilken väg det nu var! Kram!

2008-04-20 @ 19:41:39
Postat av: Pia

Hä vi kommer oxå att va i Hesa 16.6...Fast inte på samma ärende som ni =)))

Postat av: Sussie

Det skulle vara jätteroligt at ses. Jag vågar dock inte säga nåt ännu, hur jag mår 2 veckor efter snittet... vi får se sen närmare. Men det skulle vara roligt. :)

2008-04-22 @ 19:03:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback