Nostalgi



Min förkylning vill inte ge sig. Men den är så snäll nu så jag orkar leva i allafall. Igår var jag och red *hoppa å studsa lite*. Det var jättehärligt. jag fick låna en snäll liten ångvält som hette Åsa. Det kändes som hemma direkt att sitta på henne. Vi var fyra som red ut och vi var fyra som återvände. Fast jag hann vid ett tillfälle fantisera om botten på ett dike. Åsa sprallade till lite men jag var faktiskt inte ens i närheten av att ramla av *stolt*. Sen galoppade vi lite och det var mysigt. Ärligt talat så skulle nog hästen ha givit upp före mig. Flås flås svett svett lät det om henne. Jag var visserligen lite flås och svett jag också. Men inte så illa som jag trodde. Min grundkondis är nog rätt bra just nu =). Sen for vi på bastu och restpaj till Ankis. Jättefint hus har de. Bastun var också en upplevelse minsann. Härligt! Hem kom jag mig runt halv 1-tiden. Stackars de som skulle jobba idag. Men det är ju inte så ofta det händer att just vi sitter och talar sent på kvällen så kanske de överlever. Jag för min del sov till 10 och hade en skön morgon för mig själv. Åkte till villan sen och satt där i solen halva dan. Sedan lite shopping och pizza på hemvägen. Nu har jag laddat upp lite bilder på bilddagboken och nattat barnen. Evelin frågade efter Miika och ville att vi skulle ringa honom imorgon, så det ska vi göra. Annars tycker jag nog att vi klarar oss rätt bra. Morgondagens planer är att ta det lugnt i solen, kanske ta en promenad medan barnen cyklar. På fredag ska vi cykla till bibban och se om vår beställda bok har kommit. Sen jobbar jag hela helgen. Här rusar dagarna minsann iväg. Nu ska jag titta på en av filmerna jag köpte idag. Tröstshoppingen fortsätter. Köpte *viska* fyra filmer idag. Två åt mig och två åt barnen. Shrek fick barnen =). jag ser fram emot att se dem själv hihi! Ska leta efter en gammal hästbild av mig själv att scanna in och sätta hit hihi!

Bilden alltså: Jag och Wille 1996. Jag hade samma ridbyxor igår ;)

image49

Kommentarer
Postat av: tanja

coolt :)

2008-04-30 @ 21:58:27
Postat av: snurven

Åååh nostalgi!! Vill också!

2008-05-08 @ 09:25:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback