Nästan fredag

Denhär torsdagen finns bara i 20 minuter till. Sen kommer den aldrig tillbaka. Japp japp! Där var jag allt filosofisk...daah!

Idag har jag ringt och bokat tid till rådgivningen för Filip. Vi måste ta i tu med hans stammande. Det är inte roligt då hela pojken skakar och han börjar gråta för att han inte hann säga det han ville. Det värker i mitt hjärta =(. Men troligtvis blir vi skickad på talterapi och får börja därifrån sen. Min lilla prins...

Miika hade fixat en cykel åt Filip idag. Meningen var ju att han skulle få ärva Evelins då hon fyller och får en större. men Miika kunde inte hålla sig. Så nu har Filip en ascool egen cykel. han är så STOLT =). ÅH! Vad det är roligt att glädja sina barn. jag skulle lätt kunna ge hela världen åt dem.

Evelin har varit på kalas idag. Jag var till Sportis då hon kom hem så jag har inte hunnit intervjua henne om hur det var. MÅNGA barn var där i allafall. Hela backen var ju fylld med bilar =)

För övrigt så bor vi på det enda vackra stället i byn. Det berättade en kvinna för mig förra veckan. HOn bor själv i byn ;). Hihi! jodå, vår backe är allt bra vacker och ett bra ställe att bo på. Jag står ut med vårt tråkiga mainstreem hus för att jag älskar omgivningen OCH för att mainstreem passar mig. Vanligt vanligare vanligast JAG!

Vårdepp vad är det? Känns som om jag fått en lindrig variant. Mår annars bra men passar inte in på jobbet nånstans just nu. "nej, gör inte så, gå inte dit, kom bort, sluta, ropa inte, spring inte inne..." jag känner mig som en enda stor rynka i pannan. Allt blir bara så fel =(. Ändå så trivs jag med jobbet, stället, personalen, barnen. Det är bara jag som inte passar in just nu. jag antar att det går över...

Jag  har inte börja tröstäta i allafall. DET är en tröst

Så rolig man kan vara...eh!

Jaja, nu ska jag lägga mig med fuktigt hår så jag ser ut som en rockare imorgon.

Kommentarer
Postat av: tanja

inget vårdepp här heller,det brukar annars slå till nu.. kanske vi börjar bli gamla?:D gråååååååt

2008-04-04 @ 18:13:19
Postat av: Sussie

Mainstream är rätt skönt ibland. :) Så länge man är nöjd så... :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback