marknad i stan

Idag har vi gått på marknad i stan! Köpte två par fejkcrocks åt barnen ;), lakrits och sockervadd. It was najs ou jee! Sen gick vi på en promenad och dela ut inbjudningskorten till Evelins kalas. Jättelångt orkade barnen cykla. De är såå duktiga *stolt*. Filip ramlade två gånger med cykeln. Men han konstaterade att det var minsann tur att han inte föll i diket för där var det vatten. Hihi! JO, hans stammande är lika illa. Han talar mindre och mindre. men det verkar som om han skulle prata mer då han är sysselsatt. Fast jag vet inte... Har förstås googlat stamning och fick där läsa att man inte ska säga typ "lugn, tala långsamt..." så nu är det att ignorera det och försöka visa att vi lyssnar. Stackars liten :(. Men annars är han ju PERFEKT =)

Nu håller jag på färgar håret lite igen. Blir samma färg som senaste gångerna. För wajld änd krejsi kan man ju inte bli heller!

Miika är och spelar ikväll. Kan inte bestämma mig hur jag ska tillbringa kvällen i min ensamhet då barnen somnat...

Jaja,  över till bilddagboken

Ååå vad jag önskar man kunde svara på kommentarerna direkt!

Snurven- Hahahah! Ja det vet man aldrig ;). Fast värre än oss kan ni väl ändå inte vara...eller!?

Sussie- Jättetack för erbjudandet =). Men det blir hotell, vi ska ju "fira" vår första bröllopsdag. Men om du har lust och tid kanske vi kan träffas i stan på måndagen? Skulle vara kul!

Kommentarer
Postat av: Sussie

Vilket datum är det fråga om? Skulle vara kul att träffa dig!

2008-04-20 @ 18:36:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback