Jag och Clive

Ujuj! Halkade just in på Adlibris igen. Det blev sex nya böcker. De jag fick 20.3 är redan slut. Utom en då, som jag sparar. Det känns lite läskigt.  Jag undrar om jag bytt mitt sockerberoende mot ett bokberoende? Fast å andra sidan tror jag inte man kan läsa för mycket böcker ;). Det blev tre Clive Cussler böcker denna gång. Jag tror jag är kär i honom. Shit! Vad bra böcker han skriver =). Ska googla lite på honom strax hihi!

Stop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stareStop & stare

Min nya favoritlåt, mitt nya favorituttryck <3

Nej, jag kommer inte försöka mig på nåt aprilskämt. I hate aprilskämt.

Pilates ikväll var jätteskönt. Nästa vecka är sista gången...sen ska jag börja springa på kvällarna istället. Ska se till att föra över massa bra springmusik till min mp3telefon.

Nu ska jag lägga mig snart. Har lite panik då jag inte har nån bok att läsa på vilan imorgon. Kanske jag kan läsa om nån...hehe! Det är inte riktigt min stil, men ibland måste man vara lite oförutsägbar ;)


Bilden: Jodå, så goda vänner är de emellanåtimage47

Kommentarer
Postat av: Malin

Hej!

HÄR är du! Jag har riktigt funderat? Hur går det på Tallbacken? (Ja, förutom det som jag har kunnat läsa mig till alltså!) Vi har vårt uppdrag kvar att göra med er - det lär ju inte finnas några pulkbackar längre, men vi får väl hitta på nåt bra substitut! Jag är så glad, då herr h snart kommer "hem" igen! :-) Hajoo me dagarna som min broder skulle säga. Ha det riktigt bra, många kramar!

2008-04-03 @ 22:00:34
Postat av: Malin

Hej!

HÄR är du! Jag har riktigt funderat? Hur går det på Tallbacken? (Ja, förutom det som jag har kunnat läsa mig till alltså!) Vi har vårt uppdrag kvar att göra med er - det lär ju inte finnas några pulkbackar längre, men vi får väl hitta på nåt bra substitut! Jag är så glad, då herr h snart kommer "hem" igen! :-) Hajoo me dagarna som min broder skulle säga. Ha det riktigt bra, många kramar!

2008-04-03 @ 22:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback