Irriterande

Orsaken till att jag inte uppdaterar bloggen så ofta är att den funkar SKIT. Så in i helvetes skit. Varje gång jag skrivit ett långt och fint inlägg så vägrar den spara. Det tär på min artistiska ådra. Ungefär samma känsla som man skulle få vid en refusering av en bok kan jag tänka mig.. hehe!

Igår var vi till Lappfors. Faktiskt börjar det kännas som om det inte är så himla långt dit =). barnen hade alldeles otroligt roligt och somnade direkt de la sig igår. Undrar just om kattungarna sover ännu efter vårt besök haha! Söötingar =).

Imorgon åker vi till Helsingfors. jag och hästkompisarna. Ska bli skönt med en weekend borta. Sen ska det bli skönt att komma hem. Kanske en hel del fattigare men säkert lite nöjdare också. Jag ser visioner: Kläder, god mat, kanske lite vin, sällskapsspel, intressanta diskussioner, sitta i bil, sitta i bil, sitta i bil...fasiken vad det är långt til Helsingfors.

Ikväll ska jag INTE på step&pump. Känner att jag behöver vara hemma och umgås med familjen. Plus att jag har en förkylning som inte får bryta ut!! *kämpa mot med allt jag kan*. Ännu en tidig morgon. it´s killing meee! Voj voj! men i allafall så jobbade jag in 15 minuter idag så jag kan sluta tidigare imorgon och komma iväg tidigare! Goodie! Weeeiii

Bilden: Jag och en Clive Cusslerbok på väg på vila på jobbet
Jaja, nu ska jag hänga upp kläder sortera kläder och laga mat!45767-48

Kommentarer
Postat av: Sussie

Jättefin bild på dig, du passar bra i ditt mörka hår.

Postat av: tanja

jaaa,du passar så bra i mörkt hår!!
å mina ungar sov väldigt gott:D ni får nog komma oftare på besök tror jag!

2008-04-11 @ 08:46:42
Postat av: CaRRa

jaajaa, iis int nu shopp ihääl di nu tå!

2008-04-11 @ 16:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback