I stay to watch you fade away

hej!
Jo, jag skulle gärna svara på era kommentarer, men det går inte så smidigt så jag struntar i det! Men jag läser ALLA <3. Kärlek till er =)

Imorse började Linking Park spela i  min telefon kl. 4.40. Så jag steg upp, sminkade mig, lagade en smörgås, borstade tänder (vad mycket man hinner men på 20 minuter och åkte till jobbet. Jo, just det! Jag klädde ju på mig också ;). Åka naken till jobbet, nej tack! Sen stod jag i arla morgonstund och funderade över väsentliga saker som om jag var tvungen att välja mellan att äta eller sminka mig före jag åker till jobbet, vilket skulle jag välja? Alltså jag är inte sååå ytlig. Men jag väljer sminket ;), jag får äta på jobbet sen! Nåja, det situationen har jag inte befunnit mig i så jag hoppas jag inte behöver välja. Men grymma saker vad ytlig jag blivit då. Förr skulle jag gladeligen ha åkt till jobbet men okammat hår och osminkade ögon. inte nu längre nono... Nåja, antagligen skulle jag äta ändå och strunta i sminket!

Deep deeep! Eller vad?! Nä, men ni vet det är sånadär viktiga saker som jag funderar mycket på. ungefär lika viktigt som att ha välrakade ben hela vintern, se till att trosorna matchar BHn och att alla hårstrån ligger exakt i rätt rikning

Ja, jag var ironisk där

Imorgon ska vi till råddis med Filip och fundera på hans stammande. Helt otroligt så var det nästan bortblåst i helgne då han var hos mommo och moffa. Skönt =). Slutsats: jo, det är vårt fel att han stammar haha! Not. antagligen så är han bara mer avslappnad då han är på semester hos mommo och moffa =). Gullungen! Gullmommo och gullmoffa. Finns inte bättre än dem!!

Huhu! Bara en tidig morgon avverkad, fyra kvar! *gäspa* Sen blir det helsingfors. Jättekuuul!! Borde börja se över vad jag ska ha med. Men inte idag. Jag sparar det till torsdagkväll eller nåt.

Idag har jag rensat ur garderoberna. Så nu har vi en hel massa som ska slängas. Mest barnkläder som jag hade en förhoppning om att sälja på loppis. Nu åker de till ekorosk istället. ORKAR inte med loppisbord!

jaja, annars inget nytt!

Tjingeling

Ny favoritlåt "the second you sleep" med Saybia <3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: tanja

I dream of you tonight,Tomorrow you?ll be gone... *nynna* :)

2008-04-08 @ 12:15:25
Postat av: snurven

Ekorosk hehehehe *flinar varje gång*

2008-04-09 @ 12:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback