Älskade hatade ensamhet

HJÄLP! Jag känner mig ensammast i världen just nu.  Och då åkte barnen för 5 minuter sen. Kommer mig inte för att göra NÅNTING. Inte ens shopping känns lockande, jo lite! Känner mig nästan panikslagen. Ska det vara såhär i två veckor nudå? Nä, antagligen vänjer jag mig vid att han är borta nästa vecka, lagom tills han kommer hem igen.

*se sig omkring, klia sig lite i näsan* Herre i mina kalsonger man kan ju bli deprimerad för mindre.

Jag ska nog sätta igång en tvättmaskin nu och sen äta nåt och åka till stan. Shopping är bra terapi. Fast sen ska jag återvända till vårt tomma TOMMA hus igen. Känns inte lockande. Jag som brukar älska att vara ensam... Konstigt...

Kanske jag kan njuta lite i allafall av min frihet ikväll då jag kan rocka runt i pyjamas hela kvällen eller läsa min Clive Cussler bok eller eller eller. Jo, jag bestämmer mig för att jag ska njuta av ensamheten. Måste bara se till att pricka in mitt Prismabesök då alla andra är där så att jag får fyllnad av folk ;)

Imorgon har jag inbokat ridning och bastubad. Hur mysigt låter inte det?! Jag längtar och fasar. Jag har inte suttit på hästryggen på ett tag. Men det ska bli så härligt. Sen är jag ledig onsdag. LEEDIG! DÅ ska jag hämta hem mina barn och njuta av tre lediga dagar med dem.

Helt ensam är jag ju inte...jag har ju kissorna! Tur är väl det!

Kommentarer
Postat av: tanja

njut ;)

2008-04-28 @ 15:45:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback