you make me feel so beautiful

Miika

Fortfarande i musikens värld =). Synd att jag inte kan sjunga, det skulle ha varit roligt...

Idag har Smulan varit första dagen i dagklubben. Det gick riktigt bra, hon var så nöjd så och hade ätit upp all "mat" hon hade med. Vi var duktiga och cyklade dit =). Blev lite tight med tid men det gick!!

Blir en småstressig kväll. Musiklekskola, handla mat, lövverket. PJUH! Men kuligt =). Sen ska jag se till att vara hemma tills Idol börjar. Det är så roligt att se alla mänskor utan självdistans. jösses alltså, nog borde väl NÅN ha sagt  åt dem att inte söka till IDOL då de inte kan sjunga. NÅja, de får ju höra det av juryn om inte annat. Fast jag är lite konfunderad. Förra veckan var det en kvinna där som sjöng fantastiskt bra, men hon gick inte vidare. Däremot gick nån blåst bimbo (fördomsfull ou jee) med halvdan röst vidare. Får väl skylla på att det låter annorlunda live än det gör när man ser det på TV.

Hoppas soffan eller köksbordet kommer idag =). Eller kanske i morgon, vi hinner ju ändå inte hämta det idag *fundersam*. Skulle vara skönt med ett nytt, stooort köksbord.

Nu ska jag äta lunch och dricka en kopp te. Hann inte dricka upp imorse så jag har inte blivit till folk ännu URK!

Sol i dag! är det inte för härligt!!

"no where else in the world I´d wanna be"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback