stars are blind

idol
Åh! Årets Idol är så bra =). Dom dåliga är sååå dåliga och dom bra är sååå bra *sucka*. Emma som sjöng "baby I love your way" är min favorit såhär långt. Så-å-å fint =)

Idag har smulan haft sitt första gräl med grannflickorna. Enligt henne hade de kastat sand i ögonen på henne men jag hörde att de sa åt sin pappa att det minsann var smulan som hade kastat sand.Inte lätt att veta vem man ska tro på. Som mamma är den spontana reaktionen att kasta de som bråkat med min lilla flicka all världens väg. Men efter ett långt andetag gäller det att försöka ta reda på vad som hänt på riktigt. Nåja, nåt riktigt svar fick jag inte så jag skickade in henne för att lugna ner sig. Efter fem minuter stod hon och trampade och efter några minuter till kom grannflickorna också ut. två sekunder senare var de peppu ja paita igen. De är så söta =)

I morgon ska jag till diabetespoli. Jag har slarvat. jag har inte skrivit upp blodsockervärdena de senaste månaderna *skäms*. Men jag ska gå dit och skämmas och så får vi se vad långtidsvärdet visar. De senaste veckorna har jag ju verkligen skärpt mig och haft fantastiska värden mest hela tiden. Det känns skönt och ärligt talat så vet jag ju precis vad som krävs för att åstadkomma de fina värdena. Så det är bara upp till mej mej mej.

Soffan till spisrummet har kommit. Men gosh! När ska vi hinnna hämta den??? Å samma med köksbordet. Mycket på gång!

I morse sov vi till 10.45! helt sjukt! men skönt...fast dagen tänkte inte bli till nåt! Jag gillar att hålla mattider och så. men idag blev allt lite sent. men det gick i allafall och barnen har varit nöjda och glada. FIlip är det sötaste som finns där han står och äter vindruvor och dansar till Paris Hiltons småmysiga låt (ggaaaaaah hon ska ju suuuga)

Imorgon kommer kanske min käraste bror och fixar till datorn. Den känns explosiv. Verkar som om det bara dyker upp fler och fler fel så snart har jag en krashad dator till. Inte så kul! men jag är förberedd denna gång och har sparat alla foton på CD!

Nu ska jag börja förbereda mig för idol! har en unge kvar att natta =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback