Konstigt

Men lustigt att massa folk hittar en här. Jag trodde ju då jag började blogga att jag på nåt vis skulle vara lite anonym. men verkligen inte! Undrar hur jag blir hittad! *ler* Mest är det ju positivt i allafall. Jag är ju inte ute efter att vara en anonym skäl som öppnar mitt hjärta för främlingar. Jag vill bara få skriva och finnas!

Idag har jag haft en trevlig dag. Sov till 10.30 eftersom barnen var hos mamma och pappa. Sen åt jag lite frukost och for dit jag också. Det var så skönt att få vara med barnen igen. Jag hade visserligen en urmysig kväll igår men flera gånger kom jag på mig med att sakna deras frågor, stoj och kramar. Mysigt! Saknad är inte dåligt alltid. Nån kväll ibland är det bra att få sakna och vara saknad.

Nu ska jag borsta tänder och lägga mig. I morgon får vi lunchbesök och jag kommer fortsätta vakta telefonen i väntan på det där samtalet som ska ordna upp tillvaron här. Kommer det inte så fortsätter jag vänta. Som tur så har jag träning i morgon så jag åtminstone har nåt att göra om det blir för mycket i mitt huvud. Sen på kvällen ska jag på ett intressant möte. Kanske kanske kanske blir min önskan uppfylld denna gång. Jag vågar inte hoppas! Men jag ska minsann göra mitt bästa!

Vi kämpar med gästlistan till bröllopet. Idag kom jag på att jag glömt min äldsta vän. Förlååt Sanna!!! Hon ska självklart bjudas. Sen blir det att fundera var man placerar henne och fransmannen att sitta. hahahha! Det kommer bli megafint! Jag hoppas ända ner till tårna att de kan komma. Hon blir en av de få av mina barndomsvänner som blir bjudna. Som kriterie för att bli bjuden har vi "såna vi tror gläds för oss och som vi ser oss själva sitta och diskutera med över en kaffe (teeeeee) om 10 år också" plus några släktingar då =). Vi måste ju inte bestämma oss nu det är ju många månader kvar ännu =).

Jag älskar att bo här! Det är helt fantastiskt. Får inte ens tårar i ögonen eller värk i bröstet då jag åker förbi gamla stället mer. Undrar bara hur jag kunde tycka det var så bra! Jooo du, allt ordnar sig alltid på nåt sätt!

"lie to me som I can feel alive"

Kommentarer
Postat av: Anki

Härligt att det känns så bra att bo på nya stället!! Vore jobbigt om du var tvungen att gråta varje gång du åkte förbi gamla stället.. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback