in the arms of an angel

the corrs

Trots tidig väckning och en ovanligt osnabb Smula så har denhär dan varit helt otroligt skönt hittills. Miika är sjukskriven p.g.a förkylning, till Filips stora glädje. Dom två har mysit i soffan hela förmiddagen =). Nu sitter Filip här i min famn och ritar klockor (på ett papper denna gång). Jag tog en sen frukost då jag fört Smulan till Dagklubben, sen läste jag ut en bok och dammsög. Så nu tyckte jag att jag skulle få ta det lite lugnt vid datorn tills det är dags att hämta lilla fröken igen. Tror jag går dit nu! Solen skiner och det är så fint så jag måste passa på att njuta =).

Det är så skönt då huset är städat och fint! Man kan riktigt slappna av *njuta*. Såhär kändes det aldrig på det andra stället. Där var det aldrig så städat så jag kunde sitta och trivas. Mmmmm

Det blir ju inte sämre av att lyssna på The Corrs akustiska version av "everybody hurts" . Den är bara så skön! Samma sak med "arms of an angel" av sara mclahan. om du inte hört den, gör det!! och känn dig helt otroligt avslappnad och ...fri? Tänk vad mycket musik kan göra för välmåendet!

Filip gäspar så hjärtligt och är världens myskille idag!

Nu ska jag fortsätta njuta av dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback