"In my life i decide!

*lämna spår efter sig*

Ha ha! Är det inte fantastiskt?

Idag fick min pappa nåt knäpp och lovade att vi skulle åka till Vasa i morgon, för där är CM öppet i morgon! Jeeej! Min pappa rockar =).

Har tjänat lite pengar idag genom att hjälpa mamma med fönstertvätt. Mera jeeej! Så i morgon kan jag faktiskt unna mig att köpa nåt utan att ha dåligt samvete PUH! Räknade dessutom ut att jag kommer få rätt bra med pengar i Oktober, om nu allt går som planerat. Vågar inte ta ut nåt i förväg! Men nu känns det rätt bra faktiskt. har planerat lite vagt för inkommande vecka och det känns inte helt hopplöst. Men det är ju svårt att veta vad som funkar före man umgåtts med gruppen lite. Så jag får ha flera planer!

Det är alltså först två veckor som vikarie. Då är barnen hos fammo och faffa! Sen börjar jag på ett gruppfamiljedaghem och får vara där åtminstone till årets slut. Om de nu inte tröttnar på mig och kastar ut mig. You never know! Fast å andra sidan har Miika bott med mig i 7 år och inte tröttnat ännu...

jag ska gifta mig! deee ni

Blir en tung vecka nästa vecka. Mycket på gång! Får se om jag måste skippa nåt träningspass i allafall. Fast jag vet ju att jag INTE ångrar om jag ändå far och träna! Inga beslut måste fattas just nu. Jag ska se hur det känns efter första dagen på jobb. Antar att det är normal mänska jag ska vara. De flesta jobbar ju. Men inte jag! Nåja, det kunde alltid varit värre. Jag har i allafall en blivande man som tar sitt ansvar och ser till så det funkar =)

Jag har det så bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback