In blue

*GÄSPA* Steg upp 7.45 i morse så vi skulle hinna gå till dagklubben. Det var riktigt skönt med en liten promenad. Smulan var duktig och orkade faktiskt gå hela vägen. Det hade jag inte väntat mig. Men hon gör ju allt för att inte behöva cykla så hon vågade väl inte klaga hehe!

Filip roar sig med att leka i Smulans rum, han måste ju passa på då hon är borta. jag borde sortera lite kläder. Dendär högen i sovrummet bara växer och växer och det är ingen skillnad hur mycket kläder jag sorterar och lägger bort, det blir lika fort en hög igen. Håhå! Nåja, det tyder ju på att vi har det bra ställt om vi har så mycket kläder =).

Efter dagklubben ska vi fara till nyykaabi, ska bli skönt att få äta lunch som nån annan lagat. Det blir lite tråkigt att laga två mål mat om dagen själv. Men å andra sidan är det sällan vi äter nåt riktigt avancerat till lunch.

Håhå! Drömde så lustigt i natt hehehe! Det ingick bl.a att köra bil i helsingfors och försöka hinna till bussar som bara gick konstiga tider. Slutligen kom vi fram till att vi kan ju KÖRA hem eftersom vi har bil (daaah). Men sen blev det svårt att hitta ut ur Helsingfors... Tydligen gick det i allafall eftersom jag är här nu =).

Nej, nu ska jag ta i tu med klädhögen och kanske plocka lite smått också! Men inte dammsuga idag *lova*

Kommentarer
Postat av: Pia

*fniss* låter som om du drömt om vår Ikearesa. Ett äventyr på motorvägarna i Helsingforsregionen ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback