I hold the future in my hand

inte slut på låttexter ännu heller!!

idag regnar det och vi skulle antagligen ha tråkats till döds om inte Emma och Hanna kommit på besök. Det var riktigt trevligt med sällskap och lite dirty talk ...näää vanligt prat bara hahaha!

hehehhhehhehhehehe *gör en beavis å butthead imitation*

Kul då man kan roa sig själv *fnissa*

I kväll kommer mamma och pappa och hämta barnen. Mamma ringde igår och frågade om det gick för sig. Perfekt säger jag. Vi ska nämligen hämta köksbord och soffa i morgon. Det skulle inte funka om barnen var med. Miikas bil tar bara två personer *hint hint hint*. Så då hade jag varit tvungen att bli hemma. URK! Jag ska ju minsann till Lidl och Anttila och helst lunch på Pedrinas också.

Inte helt fel med en barnfri kväll heller *flin*. Så får vi se på Idol i fred (vad trodde ni då??). Jag ska titta på Snygg-Erik hihhii! Många bra sångare verkar det vara i årets idol i allafall. Längtar efter fortsättningen =).

Igår hade jag sett fram emot en helmysig kväll med ghost wisperer. men för feeeeeeen....plötsligt blev det Jepo. Strömavbrottet som jag trodde skulle komma inatt kom dååå! Så det blev att leta pannlampor. Som tur hittade vi varsin så jag kunde ligga och läsa en småtråkig bok ett tag. Jag lade mig före elva igår. Det har inte hänt på länge! Sov lite oroligt ..

Nu har barnen ätit nudlar. De är galna i nudlar! Börjar bli dags för mig att stoppa nåt i magen!

Det gick som vanligt bra hos diabetessköterskan igår. hon är för bra! Jag har aldrig sett min diabetes som nåt jättejobbigt (det är mest andra som ojar sig och tycker det är världens undergång) men en positiv grej är i allafall min diabetessköterska och läkaren. han är så gullig! Jag som tycker de flesta läkare är spydiga jävlar!

brrr! Det börjar verkligen kännas att det är höst nu. jag är tudelad. Jag älskar sommar men vet ju att det inte kan bli sommar igen om det inte är höst, vinter, vår först.Så nu går jag i ide och väntar på nästa sommar. Inga fester ingen shopping inget roligt före maj...äh! skoja bara! Är det ingen som ska ha nån fest snart??

"i´m going crazy but i know that to my self I can´t lie"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback