Glädje

Jihuu! Läste just att lilla hjärtebarnet får komma hem från sjukhuset idag. Om inte annat så får den informationen mig att må mycket  bättre en seg dag (blev lite felformulerat detdär...vad jag menar är att det är helt fantastiskt. Det får mig, som lidit av minidepp några dagar att bli överlycklig). Helt underbart vad hon kämpar lilla flickan! Nu längtar vi alla efter att få träffa en riktig hjältinna med väldigt starka föräldrar =).  Så småningom då det har lugnat ner sig ska vi nog besöka dem!

Annars är det helt underbart idag då solen skiner. Jag har suttit ute och tinat upp och bara njutit. Jag vill inte att det blir vinter!! jag vill ha det såhär nu länge. hääääärligt!

Ikväll ska jag se på en film och mysa lite. Borde lägga mig tidigt. Har inte fått sova bra på flera nätter nu tack vare filip. Det är dörren som ska va stängd, mammas bilen som ska bort, nåt som ska sitta ihop med nåt, vatten, täcke på, ingen kudde osv... HOppas på en bättre natt nu.

Nu ska vi äta nånting och sen gå ut i den härligt underbara livsgivande solen.

Miika har fixat så vi kan bada badkar nu. Inte illa inte



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback