do you think twice

45767-25hmhmmm! Inte världens mest lyckade dag idag. En söndrig keramiktavla, en väntad med hisnande hög elräkning, en kallelse till diabetessköterskan (väntad och lite efterlängtad, men jag ville ju bli av med några kilon före), allmänt tråkig dag.

Känner mig misslyckad som mamma idag ou jee! Fast å andra sidan leker dom små nu som änglar med dörren stängd. Så helt fel kan jag inte ha gjort!! Dom e så söta =)

Har suttit och funderat på sånger till bröllopet en tid nu. Jag tror vi är överens nu, så det gäller bara att Miika arrangerar om dem och tar ut ackord. han har ju några månader på sig så det ska nog gå bra. Sen återstår att se om Carra går med på att sjunga dem. Hon förklarade ju glatt i tisdags att hon minsann aldrig skulle ställa sig framför en idoljury och göra bort sig. Miika bleknade en aning. Han vet inte att Carra har den vackraste sångröst jag hört och kommer göra succé på bröllopet *längta*. men ändå, hur begåvad hon än må vara, så kan nån av sångerna vara lite knepig. Tänk om de inte passar henne!!! Nåja, vi tar det sen.  Här är några låtar som INTE kommer spelas på vårt bröllop:

  1.  The kids aren´t alright (hehehe! lite opassande kanske)
  2. High way to hell (men ärligt talat, man kan ju inte vara riktigt säker, det handlar om VÅRT bröllop)
  3. What´s left of me
  4. hardrock hallelujah (nä, eller...nä...fast...näääää)
  5. I never really loved you anyway (fast om nån av oss bestämde sig för att strunta i det ändå...)
  6. Det vackraste (jag spyr om jag får höra den på ett bröllop till, föresten tycker jag inte om att glo på miika då han sover å han sover alltid då jag sover)
  7. No tomorrow (heheheheee)
Lite uppiggad blev jag av detdär! Skulle vara småkul att chockera alla och spela dom låtarna *ler*. Så var inte alltför säkra!

Hjälp! Jag drömmer om bröllopet redan. De flesta drömmarna handlar om klänningen. URK! Jag blir påtvingad nån gräddbakelseliknande grej som får mig att se flera kilo tyngre ut. Eller så är det nåt fel på den eller nåt. Scary!

Ska kanske fråga min kusin i morgon om hon känner för att sy min klänning. jag hade ju tänkt hyra, men med en sömmerska i familjen så... Jag är ändå inte ut efter nåt stort spektakel, en enkel men dödssnygg klännning ska jag ha! *drömma vidare* hehe! Säkert gifter jag mig i en rosa grej med fluffärmar och spets överallt till slut. Oh nooo! Nåja, om min kusin inte vill sy så hyr jag. Då får jag tvinga Ellen att flyga hit några dagar och gå på klänningsjakt i vår. Annars får jag ta med nån annan!

Nu tänker jag lägga mig på soffan och läsa klart min bok. Om jag inte kände mig skulle jag nog tro att jag är besatt av böcker. jeeees va jag läser!

Hmmm Love bites skulle inte heller vara så passande by the way!

urgel spurgel

Kommentarer
Postat av: karolina

Men Who let the dogs out, då? ;)

2006-09-05 @ 09:04:48
Postat av: Stiniset

Men... Klart ni måste ha Hard Rock Hallelujah på bröllopet!!! ;D

2006-09-05 @ 12:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback