Ankis utmaning

Jag antar den!!

1. En bok som förändrat mitt liv?
Psykologiboken vi läste i gymnasiet! Jag hittade en del av mig själv med hjälp av den.

2. En bok jag läser mer än en gång?
Mannen som kunde tala med hästar t.ex

3. En bok jag skulle vilja ha med på en öde ö?
Bara en?? Det får bli Janet evanovich nyaste då som jag inte läst ännu

4. En bok som fick mig att skratta?
ALLA Janet Evanovich böcker, också keyes´ Änglar

5. En bok som fick mig att gråta?
Star av Danielle Steel (jaha, här blev det sån text plötsligt)


6. En bok jag önskar hade skrivits?
Min bok


7. En bok jag önskar aldrig hade skrivits?
Den blinde mördaren *gäspa ihjäl mig*
.

8. En bok jag just nu läser?
Ralphs party


9. En bok jag tänkt läsa?
Änglar och demoner

Sådär ja! Fattar inte varför det blev sånhär text plötsligt men det går väl ändå!



Kommentarer
Postat av: Karolina

Läs INTE Änglar och demoner! Jag läste den i våras, och det är bara en dålig version av Da Vinci-koden (fast den skrivits före). Det är från början uppenbart vem som är mördaren och scenerna är bara löjliga. Det enda som var intressant var historien om Illuminati, men det kan man ju lika gärna slå upp i Wikipedia. Typ. Jag fördömer Dan Brown för att han skrivit en så dålig bok... ;)

2006-09-11 @ 09:17:00
Postat av: medi

hehehe...

2006-09-12 @ 15:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback