and her friends they talk om corners

Jag är alldeles otroligt sugen på att flytta över min blogg till bloggen.fi istället! Men jag vet inte! Min blogg är ju min skapelse och otroligt kär, jag borde i såfall flytta alla mina hittills publicerade bloggar också. Men det orkar jag inte med, inte nu i allafall! Det tåls att tänka på i allafall.

Idag har jag fixat fotograf till bröllopet! Det blev såå lyckat. Hon blev glad och jag blev glad. Nu ska jag bara se om Miika också blir glad ;). Men det blir alldeles perfekt! hon hade exakt samma idé som jag om hur vi skulle göra *Så nöjd så jag smälter*. Det känns så rätt så jag spricker nästan =)

idag tvätttar jag kläder. Inne på fjärde maskinen nu. Ou jeee!

Inte avslöjar väl mina rubriker att jag lyssnar mycket på musik nu? Hehhehe! Jag är smått besatt av att hitta musik till bröllopet. I och för sig har vi redan spikat några låtar, men man kan alltid ändra sig!

Nu ska jag försöka spara lite bilder på CD! Har en föraning om att min dator kommer krascha.... uuuurk!

Kommentarer
Postat av: medi

hihihi

2006-09-05 @ 11:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback