"all of my life I was in hiding"

Vilken seg dag! Jag väntar och väntar på besked om jobb och dagvård. Hade hoppats på att få veta NU så vi kunde åka in till stan och säga upp hemvårdsstödet. Men det verkar inte bli så *rastlös*. Vill inte gå ut och leka, det är ju såå kallt. Brrr! Så vad återstår då? Överenergiska barn och en slak och frusen mamma. Ingen bra kombination. Men hittills har vi klarat oss utan stora utbrott i allafall!

Väntar på bokpaket. Hoppas lappen kommer på posten idag så vi kan åka och hämta det. Annars vet jag inte när jag ska hinna hämta det. Håhå! Inte är det lätt med jobb inte ;).

Största happening idag är väl Idol! Ska bli spännande att se vad deltagarna kan komma med i år. Ganska snabbt brukar de starkaste stjärnorna lysa mer än de andra. *exalterad* jojo, man ska driva med sig själv ou jee!

Vi har inte kommit framåt med bröllopsplanerna nu. Men det finns väl inte mycket att göra nu heller. Vågar inte göra klart inbjudningskorten, ifall vi kom på att vi ska ändra på nåt. Så de ligger och vilar just nu!

Jahapp! då kom det stora utbrottet då! *djup suck* Tål inte då smulan ljuger för mig. Jag blir så arg på henne! Gaaaah! Nåja, hon kan sitta i sitt rum och lugna ner sig en stund nu!

ÄH! Tappade skrivlusten!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback