vem vågar?

jaha! Då var det över då! Just som jag hade lärt mig alla barns namn och börjat trivas. Nåja, kanske det blir tillfälle för mig att återkomma. Var nästan lite sorgligt att säga hejdå åt dem. Fast vi kommer ju träffas nu också eftersom jag bara flyttar några tiotals meter till mitt andra jobb. HIHI!

Inget jobbigt har hänt på fredagen den trettonde. Men å andra sidan är dagen inte över ännu. Fast jag tänkte inte göra nåt farligare än dricka te och titta på tv.

Imorgon hade jag tänkt mig på marknad med familjen! men nu är ju barnen sjuka. Filip har 38 graders feber. Smulan är bara hostig och snorig. Miika hoppas lite på "ledigt med sjuka barn" hahah! Men jag hoppas på att de kan vara hos dagmamma som tänkt! Well well vi får se! Kanske jag tar ett varv ensam på marknaden. Evelin orkar säkert komma med om hon är feberfri =).

Jag är sjuk i hela kroppen! ajajajaj! Wonder why...hmmm...kanske förkylning på gång?

Vem sjunger dendär braiga versionen av "tainted love"? inte marilyn manson *dubbelurk*

"i´ve got to run away, i´ve got to get away"

Kommentarer
Postat av: Angel

var det bara jag som märkte av fredagen den trettonde? Sparkade i smalbenet så det började blöda o är allmänt vackert blålila, sparkade i stortån så nageln gick av långt ner o hela tån e svullen och öm.. Dessutom cattfightades katterna hela natten så jag inte fick sova.. Tror fredagen den trettonde hatar mej..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback