vassego Ea å Made

3 allergier
  1. översittare
  2. datakrångel
  3. äcklig mat
3 motton
  1. Lev och låt leva
  2. Det finns alltid nåt att le åt
  3. Lev INTE varje dag som om det vore den sista, du kommer ångra dig imorgon
3 klädaffärer
  1. HM
  2. Seppälä
  3. Vero Moda
3 inredningsbutiker
  1. jag
  2. vet
  3. inte
3 bloggar jag läser dagligen
  1. Mades
  2. Angels
  3. Eas
3 ställen jag vill åka till
  1. Ellens
  2. new York
  3. Nånstans varmt och skönt och avslappnat
3 ingredienser som kan bli något gott
  1. Vatten
  2. rött te
  3. mjölk
3 saker jag vill göra ännu idag
  1. Se vem som åker ur idol
  2. Peta lite på Miika
  3. Somna och sova hela natten
3 dreams
  1. Hälsa och kärlek åt alla mina nära
  2. Ett fast jobb
  3. fortsatt lycka
3 saker jag vill lära mej mer om
  1. Mig själv
  2. Bilar
  3. barn
3 tidningar
  1. JT
  2. vi föräldrar
  3. ÖP *töntflin*

3 bloggare jag vill att ska svara på dessa frågor

  1. Anki
  2. Jamb
  3. Go IDA !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback