tredje inlägget för dan

Jag har alltså inget liv! Jag har suttit här hela dan...nästan! och det är ju för sjutton FJÄRDE inlägget eikö? Oh dear!

Gissa om jag har varit tyst idag. Japp japp! T.o.m barnen har börjat viska *flina*.

men sen har jag tröstat mig med frosseri i liten skala och nätshopping i medium skala. Nja, ganska liten föresten. Beställde 6 böcker på Adlibris.fi. Jag har ju säkert bara 20 olästa böcker i mitt "bibliotek" så det är nog dags att köpa lite fler *vingla med ögonen*. Hoppas jag hinner få lön före de ska betalas. jag börjar känna mig fattig...väldigt fattig. men en liten slant får jag väl på tisdag från kela. Najs...

filip har fått två utbrott idag. Båda då Miika bestämt att nu är det dags att gå in. Han diggar snön stenhårt. Hiih! Så sött då han kör runt med GRÄSKLIPPAREN i snön och bannas då den inte kommmer genom drivorna. *ler*. men nu är han inne och glor på Barbapapa. jojo! Visste ni föresten att barbapapa, namnet alltså, är typ franska för sockervadd. Det vet jag =)

Fick en mycket stark hostmedicin idag. Den verkar hjälpa. Jag har inte hostat och slemmat just alls nu på kvällen. Får se om det ger med sig ;)

Nu fortsätta med vettigheter som betapet t.ex.

Kommentarer
Postat av: Angel

hehe, skönt att vi är fler som skriver massa inlägg samma dag ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback