The voice within

Hostan den sitter i! Rösten har inte kommit tillbaka. Men optimistiskt tycker jag att det känns LIIITE bättre nu. men det återstår att se. Ämnar ta det lugnt även imorgon och ge alla förkylningstroll möjligheten att sticka till nån annan. Men de verkar minsann trivas bra här hos mig. Jag har aldrig varit så utan röst tidigare *sucka lite*

Imorse vaknade jag 10. Trodde klockan var runt 8 och förstod inte varför Miika stigit upp redan. Men så var det ju inte. Sen åt jag frukost och duschade och åkte till Nyykaabi i värsta snövädret. Barnen var överlyckliga över snön, de har byggt snölyktor och snöhästar redan hehehe! Imorgon får de leka ute med sin pappa. Jag ska ju vila. Känns lite ruttet att de senaste helgerna gått ut på att vila för att orka med jobbet. men bara jag tillfrisknar ska jag nog orka med annat också. Shopping t.ex. Bara jag får nån löööön!!! vill inte ens se det svarta hålet där mitt bankkkonto borde vara. Hjälper ju inte att det kom en JT räkning helller. Well well! Det ordnar sig alltid!

Jag har ångest för att nån "viktig" person ska ringa nu. Jag kan ju inte prata. Miika sa att jag låter som en som har rökt sönder sin röst och har en sån dosa på stämbanden. Vet ni vad jag menar? Snällt va?! Å idag sa han att jag inte har nån koordination. Fast det visste jag ju redan. Skönt att han inte kommer med falska komplimanger i allafall. oh nej! Miika kan man lita på i alla väder ;).

filip har nåt energiskov. han springer fram och tillbaka och säger "ja spinge sappt" å han läspar  på "S" hehehe!

Smulan sa idag "mamma e så tjock" jahaaa! Tack nu, jag som tyckt jag hade gått ner lite i vikt. Hehehe!

Nu ska jag börja natta duracellfilip och mysa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback