Snöbild

Snart är det vinter! jag är redo. Har varit så väldans effektiv ikväll. Har letat fram alla vinterkläder jag hittat (jag är säker på att jag slarvat nåt för det känns som om jag borde ha fler jackor ). Håhå! Vilket jobb. Men faktiskt tror jag den sista flyttlådan är tömd nu. Det tog bara 2 månader *host host*. Barnen har massa handskar i allafall, tills de slarvas *ler*

Tror jag har feber. men jag tänker inte ta reda på. SKA jobba i morgon så det så. EN dag orkar jag nog med lite feber. Det ordnar sig jojo! Ska bli skönt att få sovamorgon i allafall, fast jag tror nog jag lämnar på telefonen inatt ifall jag behövs där tidigare (uuuh! Var är den vanliga själviska sankan?)

Tror jag kommer bli sjuk på riktigt i helgen. Då jag äntligen slappnar av och låter det ske. Må så vara, bara jag är frisk till måndag sen. Gillar inte att vara borta från skola, jobb eller vad som helst. Hade faktiskt inte en enda sjukfrånvarodag från gymnasiet, bi eller Prisma...före jag blev gravid då. Hur lyckades jag med det? you tell me! Nu känns det risigt!! Men ändå är jag helt nöjd. Älskar då jag fått ordnat upp och är förberedd. HIHI! Kanske orkar jag t.o.m skriva en arbetsansökan som rockar i helgen. Hahaha! Sa åt Peter att jag skulle rita rosa hjärtan på i-prickarna så de skulle komma ihåg mig, han föreslog att jag skulle ringa dit. Tråk juh!

NU ska jag lägga mig på soffan och njuta. Barnen har det skönt hos mommo och moffa. Moffa hade tagit ledigt i morgon så han skulle kunna vara med dem hela dan. Tala om att vara priviligerade =)...nä, jag kan inte stava!

NU---sooffaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback