Okej Angel

1. Ta närmaste bok och slå upp sida 18, rad 4, vad står där?
De första etapperna i det tyska motorvägssystemet Autobahn stod...

2. Sträck ut din vänstra hand så långt du kan, vad rör du vid?
Väggen å gardinerna

3. Vad var det senaste du såg på teve?
Lite av "vinter i mumindalen"

4. Utan att se efter gissa vad klockan är?
10.21

5. Bortsett från datorn, vad hör du nu?
Mumin å så nåt crap på MTV...två TVn blandas

6. När var du senast utomhus o vad gjorde du då?
För lite mer än en timme sen hämtade jag tidningen ur postlådan.

7. vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Dessa frågor och Angels svar i hennes blogg

8. Vad har du på dej?
Randiga hotpants, mina sköna mysbyxor med Betty Boop på, en uberstor T-shirt och knästrumpor

9. Drömde du något inatt? Isåfall vad?
Röriga feberdrömmar

10. När skrattade du senast?
Åt Filip då han var sååå söööt

11. vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Hyllor, två tavlor, en klocka, tapeter.

12. Har du sett något konstigt på sistone?
SNÖÖÖ! Länge sen sist ju

13. vad tycker du om den här utmaningen?
Helt okej! Jag kunde nog kopiera och klistra in *nöjd*

14. Vilken var den senaste film du såg?
film....ööööh! You tell me, jag vet inte!!

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Min Sierra tillbaka, en superfin villa åt mamma å pappa, en HEL bil åt brorsan, massa fina saker åt Miikas föräldrar för att de alltid ställer upp, en ordentlig bil åt Miika, som det ryms 4 personer i, resor, kläder...

16. Berätta något om dej själv som kanske folk inte känner till?
Jag blir ynklig som en karl då jag blir sjuk *rodna*

17. Om du bara fick förändra EN sak här i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Man skulle ha möjlighet attt vara hemma med sina barn längre utan att behöva tänka på ekonomin (fast det orndar ju sig om jag är multimiljonär ;))

18. Vad tycker du om att dansa?
MYCKET

19. George Bush?
Lite

20.-21. vad skulle dina barn heta? pojke resp flicka?
Evelin och Filip heter dom. Mina önskemål var June och Aron. Men det är bra såhär

22. skulle du någonsin överväga att bo utomlands?
Inte som läget ser ut nu. Men om våra föräldrar och närmaste flyttade med så ;)


23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen in! Vi har väntat på dig

24. Vilka fyra personer vill du ska svara på de här frågorna?
Anki, Tanja, Jamb, Made

De va de!




Kommentarer
Postat av: madi

ja ha svara!:)

2006-10-24 @ 09:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback