Min kärlek

Läs mitt förra inlägg också om ni inte gjort det!

45767-38

Kom just på att jag hade en fantastisk dröm inatt om Daniel Lindström, han som vann Idol 2004. Min kärlek ♥. Drömde alltså att det inte gått så bra för honom så han bodde i nya shoppingcentret i Kokkola. Där stötte jag på honom och fick hans nyaste skiva. har sökt den ett tag. Plus att jag bad om hans autograf och fick hans namn och telefonnummer (INTE i autografform). Sen gick han förstås med på att spela på vårt bröllop, för vi blev ju jättekompisar då han förstod att jag var en megafan. Typ den enda han hade kvar *fnissar ihjäl mig*
daniel

Drömma får man ju. jag skulle ge ett lillfinger...nja, toppen av mitt vänstra lillfinger, för att få honom att sjunga "Glorious" på vårt bröllop.

*surfar leende vidare*♥

Kommentarer
Postat av: medi

ojoo... undrar om han tänder på fotografer..... :D

2006-10-29 @ 12:13:44
Postat av: jamb

hahhaha. sikken dröm :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback