lite bara

Okej Anki!

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv:
1. Kassörska
2. Skolgångsbiträde
3. Förskollärare
4. Städerska

Fyra filmer jag kan se om och om igen:

1. 10 things I hate about you
2. Fuckning Åmål
3. Gröna Milen
4. Grease 1

Fyra städer jag har bott i:
1. Nykarleby
2. Jakobstad
3. Bennäs ...fast det är en by

Fyra tv-serier jag gärna ser:
1. Desperate housewives
2. Idol
3. Lost  
4. Veronica Mars

Fyra ställen jag vill åka till:
1. Stockholm
2. New  York
3. Oslo
4. Syd Frankrike

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
1. Lunarstorm
2. Blogg.se
3. Aftonbladet
4. Suomi24.fi

Fyra favoriträtter:
1. Kebabrulle
2. Makaronilåda
3. Pizza
4. Miikas mammas moslåda =)

Fyra ställen där jag trivs:
1. HEMMA
2. På shopping i stan
3. På gymmet
4. Vid villan

1. Fyra bloggare jag vill utmana att svara på de här frågorna:
1. Angel
2. Made
3. Ea
4. Pia


Kommentarer
Postat av: made

jag har svarat:)

2006-10-16 @ 12:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback