It´s a hard life

euro
I hope soooooooon!!!!

Fick jobba övertid idag. Blev lite trassel med en vikarie. What´s new? hahha! Säger jag som jobbat där i exakt fyra dagar. känns redan som om jag tillhör stället! Barnen har accepterat mig i allafall, mycket snabbare än jag räknat med. Men jag har inte träffat alla ännu.

I morgon har jag sovmorgon. Börjar först 10  =). Sen slutar jag lite senare då, fick ju börja ändra om tiderna då vikarien föll bort. Men det funkar. På kvällen ska jag försöka kurera min fittiga förkylning och titta på IDOL. Men före det ska jag umgås med barnen och bara njuta av dem =). Det finns minus med att jobba JA! Men de är ju så stabila och säkra ungar så de klarar allt *överdriva en smula*.

Sjuk i ryggen, hostig, lite snorig. Det är dagens saldo. Men det har gått riktigt bra idag. Jag och Ida tog en långpromenad med barnen. De var rätt få idag. Skönt med frisk luft och lite nya vyer. Kommer hoppa över träningen idag. Känner mig i oform och promenaden får räcka för mig. Skulle dessutom inte ha den ordinarie instruktören på gymmet så...*petig*

Har börjat reda upp vinterkläderna. Om jag har hade KNAPPEN på min bil skulle jag ha fått skrapa rutorna två morgnar nu. Min bil vill in i garaget. jag vill hitta mina vinterkläder. Jävla flytt...hmpf! Men hittills ha jag hittat den superfina a-dräkten som jag köpte på rea i våras. Aldrig använd *längta efter vinter*. Lite skor har jag hittat, men det blir nog att köpa några fula och varma till alla kalla dagar då jag ska stå utomhus. Barnen är tack och lov ganska välutrustade med vinterkläder i alllafall. Miika får sköta sig själv ;)

Jag är inte trevlig just nu! Jag är en B I T C H. Konstig nog klarar jag  hela dagarna på jobbet. men sen blir jag mig själv igen muhahah! Jag ska nog hålla mig borta från folk...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback