Heey

OH NOO! Ida is watching me! Nu kan jag inte skriva massa elaka saker om henne längre *vingla med ögonen*. hahahha! Det går inte att skriva elaka saker om Ida för hon är så snäll *smöra lite*

Miika tycker det är väldigt lyckat då jag inte har nån röst "de gör väl inget att jag har på musiken högt i bilen, du kan ju ändå inte prata...de e bara jag som kan prata nu" GAAAAAAH! Men han fick sig sen Sanka says "joo, alltså vi har gaaanska olika musiksmak, men ändå lite lika, bara att min är bättre" Ou jee!

Imorgon blir det semesterdag i Nyykabi. Jag ska ta med en bok och läsa hela dan och spara på min röst. försökte få Miika att köpa nån minidator åt mig så jag kan skriva allt jag inte kan säga. Fast det tyckte han var en dum idé "du kan väl vara tyst istället" *fnyser*.

Markus regerar i idol ikväll!! Jepps jepp!

Nu ska jag se på "Hey baberiba"

Kommentarer
Postat av: Ea

haha vilken skön kommentar av Miika ;)

Postat av: jenny a

cissi o markus tycker jag är bäst ikväll i idol :-)

2006-10-27 @ 22:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback