Halare

Halare
Ja, vi har varit på shopping idag! Fick order om att inte köpa skor. Så jag köpte bara varsitt par gummistövlar åt barnen. De fick också halare (se ovan ;)). Jag fick lite smått och gott jag också. Kuuulast med söndagsshopping, speciellt då man inte själv drabbas av att bli tvungen att jobba då hahahah!

Imorgon börjar allvaret. Känns lite jobbigt! Filip kramade mig före han gick och la sig och sa "silip äska mamma" ÅÅÅÅH! Det har han aldrig sagt förr. Så sött!

Nåja,det blir nog bra. Nu ska jag byta lakan i sängen och hänga upp lite kläder så får vi se om jag hinner med nåt mer ikväll sen!

ha de!


Kommentarer
Postat av: Nina

Jag köpte varsin vinterjacka åt mina två yngsta flickor i torsdags. Och för nån vecka sen vinterhalare åt E.
Mycket kläder ska inhandlas då man har tre barn.

2006-10-01 @ 21:46:26
Postat av: snurven

silip-sööötis!

2006-10-03 @ 14:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback