FN dagen påstår dom

dagen började katastrofalt! Filip vaknade FÖRE jag hade fått min frukost i magen. Man pratar inte med mig före jag druckit morgonte. GRRR! Krig i vårt hus. Han skulle inte till dagmamman. Stress stress! När vi sitter i bilen på väg kommer jag på att jag glömt fleecetröja och halsduk. Klarar jag mig utan...känner efter, Oh nej! Dumpa snälla barn "mamma fara nu hejdå" å skynda efter det glömda. Stressa stressa! Å så kommer jag till jobbet där I har tänt ett ljus och har det sååå lugnt och fint! Sen blev dagen helt bra i allafall.

Har knappt någon röst! Den jag hade igår "slösade" jag på ett telefonsamtal med katja. Fast det var nog värt det. Hostan sitter i och jag har en fantastisk huvudvärk idag. Urk! Men jag är ändå helt nöjd =). Mina barn är söta och jag väger inte 150kg. Å så fick jag massa rött te på posten av Ellen frikadellen idag. Jag är så lycklig!

What else? HOuse ikväll, i morgon är det redan onsdag och jag börjar senare skiftet =). Hoppas på lön snart!

Nu ska jag natta dottern och sen ta en dusch! Men mitt hår är inte smutsigt och äckligt. Har jag inte ett underbart liv =). hahahha!

Löööv

Kommentarer
Postat av: Angel

Hahaha, jag postade brev till dej idag med en överraskning i ;) *sura för att det var fler som hade samma ide* Fick Ankis bröllopsslam idag, vill du ha den o kan fixa hem den till henne? Det är en sisten :)

Postat av: medi

Pöss:) gör min lista med 3 saker...jag kom på den sjölv *se lite duktig ut*

2006-10-26 @ 08:21:13
Postat av: Ida

Hahhaa! Nu är du fast. Nu när jag vet var du finns på nätet kan du inte skriva skit om mig utan att jag ser det, hehe.. Jag kommer att hålla ögonen öppna! Skämt o sido va kul att läsa din blogg, nu har jag ju t.o.m sett divanen den som varit limegrön.. Såg ganska ren ut ännu! See you on Monday! Bli nu int sjuk bara =)

2006-10-27 @ 20:28:22
URL: http://bloggen.fi/hundliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback