*död*

Min första dag på nya jobbet! Å barnens första dag hos dagmamman! Det har gått mest bra. Filip var hjärtskärande lessen då jag skulle lämna honom. Men jag var kall bara och stack. Sen hade det inte varit några problem. De hade t.o.m ätit ordentligt =).

På jobbet var det livat! Håhåhå! Men roligt, och väldigt trevlig personal. jag kommer nog att trivas i allafall =). Fast jag känner mig död. Fan vad trött jag är! URK! Undrar hur jag kommer känna mig på fredag då det är såhär nu. Nåja, det blir nog bra! Barnen är gulliga i allafall.

Jag önskar att jag snart får lön för mina två vikarieveckor. men det lär väl dröja *sucka*. Tur att en av oss har pengar i allafall. Den en är inte jag ;).

Vi var till nyöppnade HM igår! Det var helt okej, köpte en ny träningstopp. Älskar sorten de har ♥. Sen hittade jag ett par billiga Vero Moda jeans också på mick´s som jag köpte. Kuligt!

Känns oballt att sitta här och klaga på att jag inte har pengar och sen skriva vad jag nyss shoppat *ler*. Helt utan pengar är jag aldrig ;)

Ou jee! See u

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback