bodycombat

bodycombat
Näpp! Ingen träning för mig ikväll! Miika håller på med WC-golvet och måste absolut göra det ikväll så jag får skippa träningen. Det är inte så lätt att få nåt gjort om man ska vara hemma med Filip =).

Min andra och sista vecka på detta jobb  började idag. helt okej! Nästa vecka blir det småbarn och blöjbyten istället. Och våra egna barn ska till dagmamma. Det blir nog bra *intala sig själv*

Ska bara surfa lite till och sen åka til Sale och handla mjölk med filip! Det är alla planer för kvällen! Kanske lyckas jag få iväg nåt brev också. men ha inte för stora förhoppningar. jag är lat och trött!

Ännu ett sammanträffande! en av de som jobbar på nästa jobb har jag gett ridlektioner för typ 12 år sen *flin*. Lustigt lustigt!!

OH WELL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback