Blubb

Bara två dagar kvar...jag som börjat känna mig hemma i huset och det känns som om de andra också trivs med mig. Pratade med de på nästa jobb idag. Jag blir tydligen den 6te nya sen augusti. Det är väldigt snabba kast i personalen där tydligen. jobbigt för barnen! Jag ska minsann vara där till sista December jag så de får känna sig lite tryggare.

Smulan är i bättre skick idag tycker jag. Trodde hon skulle bli sjuk, men hon bara snorar. okej, på musiklekis sa hon att hon hade sjuk mage...vad annar säger hon där? *rädd*

Min vikt vill inte gå ner nu! Men jag fortsätter som tidigare och håller bort ALLT extra. Det går bra faktiskt! men miika gav order om vin och ostbricka i helgen så då ska jag med gott samvete synda och äta massa gott och dricka vin *längta*. Sen får jag ta en promenad för att jämna ut det hela. No problem!

Håhå! har insett att dessa arbetstider passar mig perfekt...om jag nu ändå MÅSTE ha arbetstider ;). Det är så skönt att få hela kvällen med familjen och hinna ses och prata. PLUS att jag alltid ha lediga helger att se fram emot! Tryggt för barnen att veta att mamma jobbar alltid in i veckan men är alltid ledig på helgerna. Ordningsfreaket jag är nöjd...inte ordning så att det måste vara städat *obs obs*

Har fått fler komplimanger för håret *glad*. Fast jag tycker det ser rätt tråkigt ut. Hihi! Men å andra sidan är jag kanske lite hmmm..."piffigare" än de andra i jobbet! Men de är så söta ändå *gilla*

Nu ska jag reda upp lite här och kanske byta lakan igen. De är inte rena...hmmm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback