äntligen!

Jihuu! Jag får lön imorgon! En halv månadslön, för de två veckorna jag vikarierade i början av Oktober.

Fast som Ida sa; jag har väl spenderat allt redan. Jo, åtminstone i huvudet hahaha! Ska bli så  skönt med lite pengar! WEEEIII...eller? JT räkning, fackavgift, elräkning, julklappar...nää, det lär inte lämna så mycket! Men jag har ju i allafall HAFT dem =).  Jeeej!

Känner mig lite smått stressad nu då jag ser hur Ida letar jobb. Men jag har inte för avsikt att låta mig dras med. Jag hatar stress och vägrar överge min livsfilosofi "det ordnar sig alltid!". Hoppas bara det gör det på ett bra sätt!! Vill jobba men inte så mycket som nu, men med okejig lön...jojo, det går nog ihop!

Min röst verkar ha kommit tillbaka lite iallafall. Det var nog bra att jag inte sjukskrev mig =). Skönt att jobba! Fast inte så skönt att stå ute i över en timme och frysa. Brrr! Hehhe!

Ännu ett kvällsskifte, sen blir det tidiga morgnar ;). Det blir nog bra det med!

Nu ska jag sortera lite kläder och kanske spela ett parti betapet till. Ou jee

Kommentarer
Postat av: medi

Oujee

2006-10-31 @ 10:11:35
Postat av: Angel

jee vad mys med lön :D

Postat av: Ida

Va e betapet? Alfapet?

2006-11-02 @ 16:52:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback