aldrig nöjd ;)

Tredje dagen på jobb! Känns som om jag aldrig gjort annat; tjata, leka, sjunga, tjata, prata, pyssla, promenera, leka, tjata, sjunga osv... Det är roligare än jag hade väntat mig. Kanske jag ändå är inom rätt branch? Känner mig inte ens trött. Undrar vad det är för fel? Imorse vaknade Filip HALV SJU! Trots att jag hade fått sova till halv åtta. *mummel* Men ändå har jag varit hyfsat energisk idag. Sen jag kom hem har jag fixat lite mat, sorterat massa kläder, tvättat kläder och småstädat. Nu ska jag ta i tu med dammsugandet. Nej, det är inte fredag idag heller =).

Känns jobbigt att barnen ska börja hos dagmamma snart. Jag vill ju vara med dem. Vi har ju inte "skaffat" dem för att kuska dem till massa andra som ska sköta. men ändå...jag måste ju jobba! Jag får inte tillräckligt med pengar av att busa med mina godingar hela dagarna. Sorgligt men sant! Och jag är gryyymt tacksam för att det ordnade sig med dagvård åt dem. DE kommer ju inte lida. De kommer ha det oförskämt bra.

Inget att fundera på egentligen. Jag kommer göra som jag gör nu, åka till jobbet och jobba och sen komma hem och vara mamma. Jag är inte mamma då jag jobbar. jag glömmer nästan att jag har barn. Sen då jag svänger in på gårdsplanen suger det i magen och jag kommer ihåg att jag har två fina barn som jag bara vill krama och krama. HIH! "neeej, inte kaaama, neeeej, kaaama pappa!!!" tacksamt!

Nu ska jag sätta igång med dammsugandet!

Kommentarer
Postat av: Angel

Lyckost som har en funderande dammsugare! :P Fast.. nu har jag en jättebra orsak till att INTE dammsuga.. muahaha XD

Postat av: Angel

FUNDERANDE!!!! HAHAHAHAHAHA!!!! *dööööör* Menade såklart fungerande.. haha

2006-10-06 @ 10:21:05
URL: http://angelpacino.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback