Sugigt värre

Gaah! Jag blir galen! Vilken helvetesdag. Inget har gått rätt... Det blir bara fel, vad jag än gör!! FUCK!

Jag är trött idag. Steg upp halv 6 och brännde iväg till jobbet. Jo, så långt gick det bra. Men sen har det bara skitit sig. Det sista jag fick höra före jag for hem (20 minuter försenad) var att en mamma surade över all ny personal. Men det är för fan inte mitt fel. Hade jag vetat hur jag skulle bli mottagen så hade jag antagligen inte tagit jobbet. Det känns för jävligt att få en sur blick och en djup suck, för att jag är "ny". Jag tappar inspirationen och orkar inte mer. Stackars barn! Det är inte deras fel, men inte mitt heller. Det hjälper ju verkligen inte då NÅN påpekar för barnen också att det kanske är för att jag är ny som barnet är få uppochner. jojjo, blame it on the new one!

Jag tar mig genom dessa månader nu med ett krystat leende och sen får de ha det! Inhoppare...nej, tack!

Vilken tur att jag har två egna barn som jag får hämta och som glatt kommer och ger en kram och älskar mig oändligt oavsett om jag har en skitdag eller inte. Tänk om man kunde sälja lite Filip på burk. En liten bit Filip skulle bota alla depressioner =).

Slut för idag! Nya tag i morgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det vore nåt.. hit med en burk filip!

2006-11-02 @ 12:17:53
Postat av: medi

alltså va ede med kommentarerna inget sparas

2006-11-02 @ 12:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback